Ni är allt för mig

Min familj är min trygghet, utan dom hade jag varit så vilse så ni anar inte. 

Mina föräldrar har alltid ställt upp för mig, no matter what. 
I kärlek och i föräldrarskap finns det inga gränser. 
Utan mina föräldrar hade jag varit utom all vishet och all vägledning.
Utan dom hade jag inte varit den personen jag är idag. 
Mamma och Pappa, ni är allt för mig. ♥

Mina systrar, Malin och Tess.
Var ska jag börja? Finns det ord som räcker till? Absolut inte
Ni är båda två så fruktansvärt fina människor med stora hjärtan.
Oavsett vad som hänt har ni alltid lyckats få mig att tänka om, att tänka bättre.
Ni är båda två mina förebilder på ett eller annat sätt, det ska ni veta.
Hade det inte varit för er så hade jag nog varit den tråkigaste personen som funnits.
Ni har utvecklat mig och lärt mig att vara den personen jag är idag. 
Malin och Tess, ni är allt för mig. ♥

Mina fantastiska syskonbarn, Rasmus, Moa och Linus
Den kärleken jag känner till er är obeskrivlig, det finns INGA ord för er. 
Ni är luften jag andas och bara tanken av hur mycket jag saknar er får mig att gråta. 
Dom tre barnen har fått mig att växa som person, som moster, som dotter och som syster.
De barnen har fått mig att tro på livet i sin allmänhet, att tro på rättvisa.
För det var inget annat än rättvisa som gjorde att dom föddes, dom är underbara. 
Dom är allt för mig och dom ska jag skydda med mitt liv så länge jag lever! ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

så fiiint <3 <3

älskar dig med snuttan.

2011-03-28 @ 15:05:50
Postat av: Malin

naaw jättefint skrivit lillasyster. Saknar dig enormt mycket och snart blir du moster igen.



Älskar dig <3

2011-03-29 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback