Längtar redan!

Tjingeling! 

Resten utav dagen har jag tvättat, tagit mig en powernap och återigen tvättat.
Finns det något mer tråkigt än och tvätta?! Hm, nej! :( 
Men det är alltid skönt att få det gjort. :) 

Glömde förresten att berätta att vi nu har betalt in första delen av vår resa till Kos i sommar!
Fybubblan vad jag längtar, det ska bli så jäkla kul! :D 

Just nu sitter jag bara här i fotöljen och gör inte speciellt mycket. 
Min sambo kommer snart hem så jag borde nog börja fixa med maten. 
Ikväll blir det lasange, muums! Ska bli gott :) 

Resten utav kvällen får vi se vad som sker, inte mycket tror jag! :) 

Någon som vet någon rolig sport man kan sysselsätta sig och sin pojkvän med en lördagförmiddag?! :D 
Vi tänkte nämligen hitta på något kul, men vi kan inte bestämma oss för vad.. haha! 
Så kom gärna med förslag :) 

menmen, maten var det dags för ja! :)



Förresten, jag ska snart ringa och fixa mig en klipptid och jag behöver hjälp!
Ska jag klippa mig kort igen eller låta det växa ut?! TELL ME :)

Kommentarer
Postat av: Tess

KORTKLIPPT! du är superfin i pach (eller hur det nu stavas)

2011-03-03 @ 19:05:03
Postat av: pernilla

Hehe, tack systeryster :)

Postat av: jennifer

jag skulle faktiskt vilja säga långt hår. har ju själv nyss haft kort hår pasch(stavning?) så jobbigt o inte kunna locka det, platta det, göra ngn fläta ja.. ngt överhuvudtaget :p Och nu är det ju sommar o det är ju då man vill göra alla dom frisyrerna :)

2011-03-03 @ 21:46:38
URL: http://cutenose.blogg.se/
Postat av: pernilla

Du har faktiskt rätt Jennifer :) Tack för rådet.. :)

2011-03-03 @ 22:15:16
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback