Jag vill ha sommar, nununu!!

Tjenare!

Idag går jag runt med en sån skrikkänsla att jag vill ha sommar NUU!!
Jag vet att våren är påväg, solen börjar skina och plusgraderna ökar men jag vill ha mer!!
Jag vill kunna gå runt o shorts och ett linne och sitta på en uteservering! 
Det är typ det bästa som finns, en sen kväll på en uteservering med tjejerna!! <3 

Anyway, vi får se till o hålla tummarna så att sommaren skyndar sig hit iallafall! :) 

Igårkväll så såg jag och hjärtat på Paradise Hotel som började igår. 
Haha och vilket katastrofprogram! My godness! :p 
Hinner inte ens ta en kväll förrens en tjej särar på benen... sick!! 

Anyway, vi hade en supermysig kväll igår.
Vi gjorde varma hemmalagade baugetter, drack tee och såg film. ♥ Mysigt! 

Nu idag har jag städat mer eller mindre hela förmiddagen, det behövs ibland! :) 

Bernt har precis åkt på jobb och jobbar tills 20 ikväll så jag är ensam under dagen.. hehe!
Men det kan vara bra det också ibland, lite ensamtid är alltid bra! :) 

Under morgonen så prata jag och Bernt mycket om mitt servitrisjobb!
Jag är riktigt förväntansfull, jag tycker verkligen det ska bli skitskoj!
Det är inte bara de att de ska bli kul och testa något nytt men också för att lära sig massa nya saker om allt från service - allt inom yrket och resturangbranshen! :) Somsagt, jag längtar!! 

menmen, nu ska jag se till o göra lite mer nytta här! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback