Indoor.

Hejhej! 

Idag har det varit in sk. Indoor day för mig faktiskt.
Har inte mått alls bra, jäkla mensvärk alltså.. får alltid så sjukt ont! :( 

Så jag har tillbringat dagen på soffan och sett lite avsnitt av Vampire Diaries.

Nu ska jag och Bernt alldeles strax äta fiskgratäng, ska bli mumsfilibabba! :D 
Sen ikväll blir det bara massa mys. 

Igår började jag och Bernt även och prata om vad vi ska göra i sommar.
Eftersom jag åker till Kos i Augusti och han ska göra något med grabbarna så vill vi gärna göra något bara han och jag antingen tidigare i sommar eller kanske dra ner till Gran Canaria typ i November. 

Besluten är svåra och ta, så vi får se. :)
Vi har iallafall kommit överrens om att v.25 ska vi ner till Malmö och tillbringa några dagar.
Sedan även några dagar i Vinslöv så vi får gratta söstra mi som fyller 35 och så! :)

menmen, nu ska jag fortsätta se klart reprisen av barcas match igår! 
Messi har redan haft sin show, nu väntar man bara på xvais!! :D

Vi hörs peeps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback