Helgen

Tjingeling. 

Ja, i fredagskväll blev det aldrig så att jag & Christina stack till Elin.
Klockan blev ganska mycket och sådär, sen skulle vi båda jobba på lördagen så.

Så jag tillbringa kvällen med min pojkvän, vi åt en god middag och såg film.
Filmen vi såg hette Chloe, den var helt ok men slutet var VÄRDELÖST! 
Blev riktigt jävla besviken alltså, så den rek. er INTE att se!

Anyway, sen igår ( lördag. ) jobbade jag nere på resturangen! :)
Superkul verkligen! Jobbade från 14-22 så det var nice!
Jättefint väder och mycket kunder = BRA dricks! :D 

Efter jag slutat igårkväll så kom Bernt och mötte mig på halva vägen. sötisen! :) 

Sen när vi kom hem så la vi oss i soffa och mös innan vi sedan däcka.

& idag ( söndag. ) så har det inte hänt något kul än! 
Ska iväg och jobba sen också, lär väl jobba till iallafall 22 ikväll igen :)
Trivs superbra nere på resturangen så det är nice! :D 

Idag fyller btw Jokke år! Stort grattis kompis!!
Hoppas du har det bra där du är nu! ♥

menmen, nu ska jag ordna mig något och äta! Vi hörs ikväll eller imorgon :) 


Kommentarer
Postat av: elle

aw tack så mycket :D

allt bra idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback