Haft en mysig dag med Linnea.

Hejsan. 

Idag har de varit så fantastiskt skönt väder, 15 grader liksom! :D Jippi! 
Hoppas nu våren VERKLIGEN är på ingång!! 

Så idag har vi tillbringat dagen ute, gått en massa och tittat på saker :)
Sedan mötte vi upp Bernt när han slutat jobba och gick hemåt!

Vid halv 6 tiden blev Linnea hämtad och då gjorde jag och Bernt vid lite mat. 

Sen har vi bara tillbringat kvällen med varandra och bara myst. 
Alla har vi våra med och motgångar i förhållande, det är inget att sticka under stolen med. 
Men just nu är jag så himla lycklig tillsammans med Bernt, han är verkligen världsbäst! ♥

Min fina Mamma ringde också innan och berättade om hennes och Pappas mysiga helg i Tyskland. 
Dom ska även komma hit nästa helg, ska bli mysigt att få besök av dom :) 

Nu ska jag nog ta och se de sista av paradise hotel med Bernt, sen blir det film & mys. 

Vi hörs imorgon mina vänner, hoppas ni har haft och får en fortsatt fin kväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback