Födelsedagsfirande.

Hejhopp. 

Igår jobbade jag somsagt mellan 16-21. 
Var inte så mycket och göra så det var skönt :) 
Trivs så jäkla bra med det, det trodde jag faktiskt inte.. men jösses ja! :) 

Efter jobb så handlade jag kebab på vägen hem och sen avsluta jag kvällen i soffan tillsammans med mitt hjärta vilket var supernice efter en jobbedag. 

& idag vaknade jag vid 9 tiden, gick upp och gjorde mig iordning innan Linnea kom. 

Och den lilla tjejen fyllde 1 år idag så vi bestämde oss för att mysa rejält! :)
Eftersom Bernt också var ledig idag så fick vi och handla nybakade bullar och åt glass med fruktsallad. 

Så vi har haft en supermysig dag! :) 

Nu ikväll har Bernt varit hos sin pappa tillsammans med hans bror och kollat fotboll. 
Så jag har passat på och haft lite ensamtid här hemma och läst lite o så. :) 

Imorgon är jag ledig så då får vi se vad som händer. :)

Hoppas ni har haft och har en fortsatt fin dag. 



Kommentarer
Postat av: elle

skönt att höra :D jo de e fint här! Väligt trött dock..

Och tack så jättemycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback