Done and Done!! :D

Hello. 

Sådärja, nu var det klart :D

Har nästan precis kommit hem från intervjun och det gick skitbra! :D
Mannen som intervjua mig var supertrevlig och när intervjun var klar sa han att jag kunde räkna med massor av jobb och att jag inte hade något o gå runt o vara orolig för eftersom det mer eller mindre redan är en done deal! 

Så jääkla härligt! :) Vilken lättnad direkt liksom! 

Så nu ska dom två personerna som har hand om all upplärning ringa mig om 1-2 veckor och bestäma med mig vilka dagar jag ska komma dit för att lära upp mig och sen sätter jag väl igång o jobbar efter det :D 

Så idag är jag glad, happyhappyhappy! :D 

Nu ska jag göra iordning lite frukost till mig, så vi hörs av lite senare eller imorgon. :)

Byebye peeps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback