Sommaren e här!!

Hallåja!

Då var sommaren här, WEHO! :D

Igår var alla lediga, så då passa jag och min man på att städa hela lägenheten!
Så nu e alla golven fina och rena! :)

Sen igårkväll när vi var klara stack Bernt och träna fotboll och eftersom han skulle vara så duktig så bestämde jag mig för att gå ut och springa en runda!
Sprang i 45 minuter, riktigt skönt faktiskt! Måste komma igång nu Pernilla!!! :)

Annars idag vaknade jag vid halv 10 tiden när Bernt skulle sticka till jobbet.
Mornade mig litta och sen tog jag på mig och gick ner till byn.

Fick handlat lite och sådär, sen gick jag hem och la mig på terassen..
Termon stod på 31+ och jag höll på att dö seriöst! Men gud vad jag älskar det! :D

Nu ska jag iallafall snart hoppa in i duschen tänkte jag och fixa mig lite.
Tjejerna e ju påväg hit nu, WEHO! :D Längtar sjukt mycket efter dem!

Så ikväll ska vi ner en tur på brygga tror jag, ett måste när det e såhär fint väder ju!

Men nu ska jag somsagt fixa mig lite.. vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback