Solen är tillbaka

Hejsan. :)

Idag är solen tillbaka, wiho!
Det har ju varit regnigt och grått nu hela veckan men nu är solen framme igen!!

Igårkväll kunde vi inte besluta oss för vad vi ville göra, om vi skulle va hemmaeller till min svåger. 
Så de slutade med att vi tog på oss mjukisbyxor och la oss i soffan och såg film! :)

Vi åt lite godsaker och såg en komedi som heter 17 Again med Zac Efron i spetsen.
Den var faktiskt sjukt rolig och jag som älskar Zac, älskade självklart filmen! ;)

När filmen var slut satt vi och zappa på tvn och såg att en film om Elvis precis hade startat. 
Sjukt hur inspererande dokumentär faktiskt, det var ju galet hur stor han verkligen var!
Och vilken röst, vilken talang.. ja jisses, det var synd man inte var i livet när han var som bäst.

Sedan somna vi gott runt 1 snåret.
Eftersom vi somna så sent idag så tog vi oss en sovmorgon.. första dagen på länge ju! :)

Vaknade iallafall runt 11 tiden och då väckte jag även sömntutan brevid mig, hehe!

Idag har vi bara tagit det lugnt, spelat lite wii och så.

Nu är Bernt iväg och tränar fotboll och jag ska snart ta mig en dusch tror jag.

Senare ikväll ska vi hem till Bernts kollega, Robin och hans fru Marlene! :)
Ska bli jättekul, något som både jag och Bernt ser fram emot!

Men nu ska jag somsagt ta mig en dusch tror jag.

Ha en fortsatt fin dag!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Elvis har en skön röst<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback