Slöedag

Hoj!

Idag när jag vakna kände jag mig helt konstig, tjock i halsen o enormt trött. :(
Men jag gick upp, åt lite och la mig och slappa i soffan.

Senare vid 13 tiden när Bernt stack till läkaren gick jag in och la mig.
Vaknade sedan kl 17 och mådde ännu sämre.. :(
Har varken tid eller lust att bli sjuk nu!!

Annars ikväll har jag bara tagit det jäkligt lugnt!
Bernt har varit nere och tränat fotboll och är precis hemkommen.

Sen har jag även sett premiären av Allsång på Skansen idag!
Och ja vad ska man säga om Måns? Helt klart godkänd!! :D
Att det sedan var Skånetema ikväll var ju bara posetivt, hehe!

Men detta var nog det hela tror jag, ska lägga mig nu faktiskt.
Håll nu alla tummar o tår att jag är bättre imorgon för då kommer både Linnea & Emil.

Hoppas ni har haft en fin dag i solen mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback