Roliga dagar att se fram emot.

Tjingeling!

Imorse ringde inte min klocka men som tur var försov jag mig inte trots det! :)
Vaknade strax efter åtta och sen kom Linnea vid halv nio.

Vi busade massor idag, både inne och ute!
Hon har blivit en liten bestämd dam numera.. hehe!

Senare i eftermiddags kom även Emil! :)
Vi busade en massor och det är verkligen så skönt och se dom två leka så fint ihop!

Vid halv 6 blev Linnea hämtad och sen däcka Emil typ.. haha, slutkörd? I think so..
Vid halv 8 blev Emil också hämtad och då började jag göra iordning maten.

En halvtimme senare kom en hungrig sambo him, tacksam över att maten stod på bordet :)

Just nu ligger vi båda som stenar i soffan och nördar oss på våra telefoner..
Bernt har fått mig och bli helt fast att spela angry birds.. hahah, crazy!

Anyway, imorgon kommer både Linnea & Emil hit igen.. så skoj!
Sen imorgon eftermiddag kommer mina fina föräldrar hit ♥ Ska bli myys!

Har en massa fina dagar att se fram emot nu..
På fredag åker jag och min man ner till Skåne och ska tillbringa en vecka där. :)
Vi ska b.la till Köpenhamn en dag också och mysa, shoppa o bara va ♥
Sedan har Bernt semester i ytterliggare två veckor så vi ska väl hitta på något mer.

Och sen fyller jag år om 29 dagar, wiho! :)
& två veckor efter min födelsedag ska min fina storasyster gifta sig!!!
SOM jag längtar, det ska verkligen bli såå himla mys! :)

Men nu ska jag slänga ut min telefon genom fönstet eller nått.. haha!

Smell you later ( tomorrow )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback