Onsdag!

Tjenare!

Idag mår jag bättre, mycket bättre faktiskt vilket jag skönt :)

Så idag passar jag både Linnea och Emil, underbara barn!

Både barnen sover just nu så jag passar på o uppdatera bloggen :)

När barnen har vaknat ska vi gå ner till en lekplats så dom får springa av sig lite.. hehe!
Blir lite mycket spring här i lägenheten vilket resulterar i att alla blir slitna :p

Sen ikväll ska jag följa med hjärtat och se fotboll! :)

Men nu ska jag fortsätta se klart Dr Phil, hehe!

Ha en fortsatt fin dag!


Kommentarer
Postat av: Evelina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

Postat av: Niles

Vilka ska ni se?

2011-07-12 @ 17:05:08
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

1500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Kicks, Åhlens, H&M, Nellys:

http://www.gratismakeup.se/?r=246154

2011-07-12 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback