Midsommar!

Hejhej.

Sådär nu var även midsommarn gjord! :)

Ska ta allt från början, hehe!

I torsdags vaknade jag vid halv nio tiden och väckte sedan Bernt.
Vi fixade oss och åt sedan frukost med mamma och pappa.

Sedan kom Hans ( pappas bästa vän. ) hit och därefter tog vi tåget till Köpenhamn.
Var framme i Köpenhamn vid halv 12 och sedan började shoppingturen! ;)

Dock blev den kort eftersom vi sedan mötte upp svärmor och bernts syster, Kathrine på lunch.
Även dom var i Köpenhamn på en dagstur så det var ju en självklarhet att vi skulle luncha :)

Efter lunchen så drog jag och bernt tillbaka till ströget och fortsatte vår shopping! :D

Efter sex timmar åkte vi till Malmö, lite underkläder och två par skor rikare var jag! :)

När vi sedan kommit in i Malmö gick jag och bernt till Mando Steakhouse och åt en god middag.
Alltid lika gott där, herregud! Man blir lika chockad varje gång.. hehe! :)

En timme senare mötte vi upp Johanna och Andreas på en drink på TGI! :)
Efter en kort stund anslöt även Caroline och Alex, sjukt mysig kväll.

& igår ( midsommar. ) så tog jag det lugnt under dagen, tog mig även en tur till jägersro.

Sedan klockan sex tog jag och bernt tåget vidare mot Svedala och hem till jennifer & christoffer.
Vi åt och drack väldigt gott, skratta en massa och bara hade det underbart hela kvällen :)

När christoffer och bernt var lagom bra i gasen fick dom för sig att dom skulle lira fifa.
Hahaha, behöver jag berätta hur det gick?! Christoffer vann med 4-0...... :p illa illa!
Jag och jennifer fick oss iallafall ett par riktigt roliga skrattanfall! :D

Vid halv tre landa vi hemma i sängen, lagom onyktra och trötta.. hehe!

& idag, vaknade vi runt elva.. vissa var ju liite bakfulla om man säger så. :p

Sen gick vi ut på en promenad bara, riktigt skönt!

Sedan har vi bara firat min fina pappa som fyllt år idag. GRATTIS IGEN!!
Min syster och hennes familj kom hit så de bjöds på tårta och så.. väldigt mysigt faktiskt ♥

& nu sitter jag här i soffan och inväntar att sommarkrysset ska börja! :)
Sedan blir det bara lite film o så ikväll.

Imorgon åker jag och bernt hem till Norge igen, tråkigt men sant. :(
Har haft det helt underbart dessa tio dagarna man varit nere.. :) ♥

Menja, detta var väl alles.. jag skriver mer imorgon när vi kommit hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback