Ändrade planer

Hejsan.

Måste allra först be om ursäkt till Sverige igår, glömde säga Grattis på dagen för tusan!
Och ja, jag vet.. det e hemskt att jag glömde det, men vafan! :p 

Iallafall så blev denna dagen inte riktigt som planerad, men så kan det vara ibland.

Jag vaknade iallafall vid 10 tiden, dock var jag så stentrött att jag snooza i en timme! ;)
Därefter gick jag upp och plocka undan lite i köket och sedan tog jag en dusch!

Sedan klädde jag på mig och fixade mig och väckte jag även min man också.

Vi åt sedan frukost tillsammans och sådär sen stack han iväg till jobbet.

Var ju somsagt planerat att mamman till pojken som jag kanske ska börja passa skulle komma hit idag men dessvärre hade mamman i fråga blivit kass under natten så vi fick omboka tills imorgon em. istället. :)

Kort därefter ringde även en förskola som jag jobbat på tidigare och fråga om jag kunde jobba imorgon.
Självklart kan jag det, sa jag! Så nu e det full rulle :)

Sedan kommer ju somsagt mamman o den lilla pojken under eftermiddagen imorgon!
Och på torsdag och fredag ska jag passa Linnea så denna veckan kommer nog gå snabbt.

Så idag gör jag faktiskt inte så mycket.. ska snart äta lite av kladdkakan som blev över från igår. ;)
Sedan ska jag gå ner en runda till skattekontoret och hämta ut ett nytt skattekort!
Mer än så kommer det nog inte ske idag, hehe! Men det e nog lika bra.

Btw, kladdkakan jag gjorde igår var efter min mormors recept..
Och kakan blev så sinnessjukt god att hon förmodligen har varit gaaanska stolt uppe i himmlen! :)
Riiktigt kladdig, ni vet så som en riktigt god kladdkaka ska vara.. mumma!!

Men somsagt, nu ska jag äta lite av kladdkakan.. hehe!

Vi hörs senare annars imorgon mina vänner!


Kommentarer
Postat av: malle

Inget idag heller suck :/ btw mormors recept vill jag ha tack <3

2011-06-07 @ 23:00:52
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback