regn, regn och åter regn..

Tjingeling!

Inatt kunde jag inte somna, låg bara och vände och vred på mig hela tiden :(
Det resulterade i att jag låg och spelade angry birds tills klockan var typ tre.. suck!

Anyway, så nu sitter jag här "pigg" som en lärka.. eller nått! :(
Är fortfarande jättetrött men kan såklart inte sova..
Saken gör ju det inte lättare av att Bernt ligger inne och snarkar ikapp med sig själv! :p haha!

Och vad är detta för väder?! Helt ärligt, jag som hade sett fram emot att åka ut till båten idag :(
Riktigt trist faktiskt.. får hålla alla tummar och tår att det blir bättre imorgon eller på måndag!

Så dagens planer står på noll för tillfälligt.. Skall ta mig en dusch nu och äta lite..
Sen får vi se vad jag ska göra.. kanske går ner till stan en tur och tittar lite :)

Ville bara ge er en liten update såhär på förmiddagen.. hehe!

Hörs nog av senare idag skulle jag tro! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback