Flitiga!

Hejhej!

Måste bara få erkänna att jag hade fel imorse ang Bernt.
När jag väckte honom och fått liv i honom så var han allt annat än bakis! :D
Han var pigg och redo att hjälpa mig att städa idag! ♥

Så idag har vi städat lägenheten, fått ut massa saker vi inte använder i förrådet och så :)

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig iordning för om 1,5 ca kommer Robin, Marlene och deras fina son Simen hit :)

Vi ska äta (förhoppningsvis, hehe) god middag, spela spel och bara ha det lika trevligt som sist. :)

Men nu får jag slänga mig in i duschen.. Ha en fortsatt fin söndag mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Det var såå hyggelig å være på besøk hos dere! Nydelig leilighet, god mat, super dessert og enda bedre vertskap! Dere er herlige :-) Gleder oss til neste gang <3

Postat av: Pernilla

Tusen takk för dom snille orden :)

Men det e som skal tacka dere, dere e såå fina :) gleder oss veldig till neste gang :) <3

2011-07-04 @ 12:13:34
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback