Fina dagar med fina vänner <3

Hejhopp!

Dom senaste dagarna har jag faktiskt inte haft tid att blogga då jag har varit alldeles för upptagen för att umgås med mina fina vänner. :)

I måndags åkte jag in till stan och mötte upp Jennifer H på middag.
Vi hamnade på Mando ( typ godast plankstek i stan. ) så vi gick därifrån väldigt mätta och nöjda! :)

Därefter satte vi oss på lilla torg och delade en flaska vin medans vi väntade på Jenni. ♥
Fick även födelsedagspresent av Jenni, sjuukt glad blev jag! :D
Fick tre stora fina ljuslycktor, presentkort hos henne ( klippning ) och fyra stenar med textning.
Sjukt glad blev jag somsagt, tack igen gumman! ♥

Senare gick vi in en tur på TGI och där slank det ju ner en och annan drink, mumma! ;)

Sen tog vi tåget him och jag landa hemma i sängen runt midnatt, lagom trött.

& i tisdags, var det såå fint väder så jag låg och sola hela dagen typ! :)
Har iallafall fått lite färg, det är huvudsaken!!

Sen mös jag bara en massa med mina fina systerbarn som var här på besök. ♥
Det var en tanke som slog mig då under kvällen, hur ofattbart mycket jag älskar dom tre.
Det är verkligen helt sinnessjukt hur mycket dom betyder för mig!
Mina fina ögonstenar som jag gör allt för!
Rasmus, Moa och Linus

Sen kom gårdagen ( onsdag. ) då mös jag en massa med barnen under morgonen sen kom min syster och svåger hit och hämtade dom igår förmiddag.

Därefter åkte jag och Mamma in en runda på Jägersro och handla lite :)
Blev lite bebissaker till mitt kommande systerbarn, hihi.

Sen fynda jag även en sjukt snygg kavaj, oohh!
Jag ska lägga in en bild på den snart, har inte hunnit fota än.. hehe!

Sedan bar det hemåt, duscha och gjorde mig iordning och sen kom Caroline och hämtade mig vid sju.

Vi körde sedan in till stan och mötte upp Kim, Katti, Sara och Milla på lilla torg.
Blev en hel del vin igår men det är helt underbart med såna sommarkvällar med töserna :)

Efter ett tag kom även Jimmy, Johan och Micke och gjorde oss sällskap.
Mina grabbar, som jag saknat er allihop! ♥

Efter några drinkar på TGI begav några av oss vidare till Etage men det söööög.
Så vi besluta oss ganska snabbt att dra till Båten istället. ;)
Och DÄR var röjj kan jag meddela, herrejesus!

Hade en riktigt riktigt bra kväll där, träffa massvis med vänner och bara njöt! :D

Vid tre tiden hade mina fötter fått nog så då tog jag en taxi him.
Hann knappt få av mig kläderna innan jag hade däckat i sängen ju, haha!
Men shit vilken bra kväll det var, helt sjukt!
Tack alla inblandade ♥

& idag, sov jag tills 13!!! Det har inte hänt på ja, jag inte på hur länge! :p menmen!

Jag käkade, och gjorde mig iordning sen följde jag med Mamma ♥ upp till stan.

Vi käkade lunch på Mando ( såklart. ) sedan blev det massavis med shopping!
Både till oss själva och familjemedlemar ;) hihi.

Trots skitvädret, så kunde jag inte haft en mysigare dag.. Tack världens bästa Mamma

& nu ikväll har det inte hänt alldeles för mycket, skönt!

Jag är faktiskt sjukt nöjd att jag tog beslutet att följa med Mamma till stan idag så jag slapp sitta inne och lida av min bakfylla, var mycket bättre och roligare att shoppa bort den! ;) hehe!

Men nu har ni fått en update iallafall :)

Imorgon ska jag på lite ärenden med Mamma och sen blir det nog lugnt på kvällen.

Men jag uppdaterar mer imorgon mina vänner.

Lägger in en bild på mig och Jenni från i måndags :)


Kommentarer
Postat av: M *

- have a nice weekend!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback