Torsdagkväll.

Hallå där!

Torsdag är här och den börjar lida in på sina sista timmar. 

Uteblev update igår då jag först jobbade hela dagen sen började jag och hjärtat att packa samt planera en massa inför flytten.. jag längtar jättemycket alltså! My godness :) 

Sen däcka jag runt 22 tiden, riktigt trött var jag! :$ 

& idag, vaknade jag runt 7 tiden, PIGG för en gångs skull.. haha! :) 
Åt frukost och gjorde vid mig sen gick jag till jobbet. 

Alltså, jag kan ju säga som såhär.. dessa två dagarna det har snöat så mycket har det näst intill varit omöjligt och ta sig igenom på gående fot om morgnarna.. det har varit HELT sinnes alltså. 
Och jag kan med ett gott samvete erkänna nu att jag är så JÄVLA trött på denna snö!!!! :( Försvinn!!

Men iallafall, det tog mig ca 30 minuter att komma hem idag då alltså.. pga snön!
I vanliga fall när jag gåt till jobb tar den 10-15 min.. suck alltså! 

Men anyway.. slutade kl 16 idag, sen när jag kom hem slappade jag bara av i soffan! :)
Därefter gjorde jag vid lite mat till mig och nu sitter jag här och kollar runt på soffor.. :D

Ikväll är Bernt nere i hallen och kör liverappotering för Stjernens match så jag har lite "egentid" 
som jag kallar det, vilket är väldigt skönt ibland.. hehe! :)

menmen.. nu ska jag avrunda här, imorgon är jag dock ledig så jag har inga planer alls.. SKÖNT! 

Ha en trevlig kväll mina vänner! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback