Snart är även denna helgen över..

Tjenare!

Mja, så var söndagen här igen.. 
Varför är det så att alla veckor går så långtsamt och alla helger går så snabbt!? :( 

Menmen.. har iallafall bara tagit det jävligt lugnt hela helgen :) 

Igår städade jag undan lite i lägenheten och sen tog jag mig en tur till byn.
Fick handlat en klänning, en skjorta och ett diadem :D Lite men bra! 

Därefter handlade jag mat och stack ner till Bernts jobb när han slutat. 
Sedan åkte vi hemåt. 

& under lördagskvällen lagade vi en supergod middag; Fläskotlett,otatisbåtar,sallad och en god sås! :)

Sedan blev det lite frukt och dippa när vi såg film.. niice!

Så jag hann faktiskt inte uppdatera igår så Dag 2, kommer i nästa inlägg istället. 

Btw, igår hade jag och Bernt även 15 månader.. DET är längre! 
Men ack så skönt! Och fler ska det bli, massvis! ♥

Annars då, idag har vi packat mer eller mindre hela dagen. :) 
För på Fredag flyttar vi, wiho!! 

Jobb hela veckan också för den delen, skönt! Imorgon ska vi även ner till ishallen o åka skridsko med barnen.
Det ska bli skoj, skönt med lite annerlunda dagar ibland :) 

menmen.. nu ska jag tömma diskmaskinen och sen se film med hjärtat, vi hörs imorrn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback