New Week.

Hej hopp! 

Nu är vi inne i en ny vecka och jag har varit ledig igår och idag, häärligt!

I Söndags kom mitt hjärta hem och gud vad skönt det var och ha honom hemma hos mig igen. ♥
Trots att han bara varit borta över en helg är så är det hemskt vad man kan sakna honom.. 

Men iallafall, vi lagade en god middag och sedan såg vi film och bara mös under söndagskvällen :)
Avslutade sedan kvällen genom att somna i min absolut favoritfamn.. efterlängtat! 

& igår och idag har jag somsagt varit ledig, det har varit riktigt skönt faktiskt.. 
Har hunnit göra väldigt mycket inför flytten, häärligt!

& idag mina vänner, får vi nyckelen!! :D Riktigt skönt! 
Flyttlasset går sedan nästa helg, det ska bli riktigt roligt, jag lääntar! :D 

menmen.. detta var en liten snabb update här.. 

Jag ska slänga mig in i duschen nu och fixa mig lita, så vi hörs ikväll eller imorrn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback