Jokke <3

Hejhopp! 

Igår glömde jag att uppdatera, mös en massa med min pojkvän så :)

Jobbade iallafall hela dagen igår, nicenice! 
Därefter hade jag en ordentlig myskväll med världens bästa, häärligt! ♥

& inatt har jag sovit kanske 1 timme? Behöver jag säga att jag är trött!? :(
Har åkt på ÄNNU en urinvägsinfektion!! Fan att jag aldrig kan lära mig alltså!! 
ANVÄND DINA UTEBYXOR OM DAGARNA PEEERNIIILLAAA!!!

menmen.. aaaanyway! :) Så idag ringde jag läkaren o boka tid tills imorgon. 

Ska först jobba under morgonen sedan iväg till läkaren på förmiddagen. 
Hoppas nu jag får en tillräckligt lång kur så skitet inte är tillbaka inom en vecka :( 

Just nu sitter jag bara här.. har precis duschat och gjort mig iordning. 

Bernt kommer alldeles strax hem, sedan ska vi vidare till Jokke idag.. 
1 år sen idag, men de känns som 1 vecka.. Tänker på dig och saknar dig såå! ♥

menmen.. nu ska jag gå o platta håret! Vi hörs ikväll eller imorgon peeps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback