Dag 4.

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

En människa kan ha massvis med mål,drömmar och önskningar.
Det kan vara allt från livet i sin helhet eller eller kanske rent av en fantasi. 

Jag kan börja beskriva mina mål i livet; 

Mina mål i mitt liv är att se till o vara frisk, lycklig och känna mig själv trygg i min vardag.
Att min familj även ska va frisk och lycklig är verkligen en prio 1 för mig. 
För det finns inget större än kärleken till sin familj. ♥

Andra mål jag har i mitt liv är att jobba med barn, vilket jag redan gör men att fortsätta göra det.
För mig finns de nästan ingenting som går upp mot när man själv ser vilken stor påverkan man göra på barnen i vardagen, att få känna sig som en sån förebild är en oslagbar känsla.
Sen att även leva ett lyckligt liv med Bernt är också ett väldigt stort mål i livet ♥

Mina drömmar då.. vad kan man säga.. har drömmar om mycket..
Bli rik har väl alla drömmar om!? hehe.. Men man kan bli rik på mycket, inte endast i pengaväg. 
Utan rik på kärlek, rik på vänskap och rik på lycka i sin allmänhet.. det är det jag strävar efter som mest.

& önskningar.. jag önskar min familj och mina nära och kära ett händelserikt liv med massor av glädje! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback