Dag 2.

Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.

En person jag hade velat träffa just nu är min Mormor. 

Tidigare i veckan skulle hon somsagt fyllt år och massvis med tankar gick åt henne. 
Hon var en person som man verkligen alltid kunde prata med, hon var så fin. 

Hon hade varit med om massvis med sjukdomar etc under sin livstid, men ändå klarade hon av att hålla sig så stark inför allt och alla, det är verkligen inspererande, iallafall för mig.

Oavsett hur ont det gör just nu, så vet jag att hon har det mycket bättre där hon är nu. 
För under den sista tiden hon levde kände hon en otrolig smärta, och det var hon den siste som förtjänade!
Hon förtjäna endast guld! 

Hade kunnat sitta här och skriva en hel natt om henne men jag väljer att avrunda.. 

Men hur som helst, hon är iallafall den personen jag hade velat träffa just nu..

Jag saknar dig Mormor. ♥



Kommentarer
Postat av: malle

jättefint inlägg av mormor grät du har så rätt i allt du skriver <3

2011-01-23 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback