Uttråkad!!

Tjingeling!

Mja, jag vet ifan vad jag lyckats göra men idag sov jag till 14.00!!
Och det är fan inte okej alltså.. :( För nu kan jag inte somna, bu och blä! 

& idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt om jag ska vara helt ärlig. 
Eftersom jag sov så länge så hade jag inte krafter att göra något, haha! 

Var iallafall och handlade lite till min hemresa på fredag. :) 
Lite frukt och vitamindryck fick det blev, nyttig som man måste vara ibland, haha!

Sen nu ikväll har jag bara kollat på några avsnitt av One tree hill och nördat mig. 

Imorgon då, jag ska packa de sista av mina saker. 
Och sen ska jag & Petra hem till Johanna och käka middag och bara myyysa! ♥

Åker sedan hem på fredagmorgon, hem till mitt hjärta vilket ska bli härligt! ♥

menmen, jag får väl försöka göra ett försök till o sova känner jag! Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback