Måndagmorgon.

Hallåja! 

Nu var det Måndagmorgon igen, eller förmiddag.. höhö. 

Låg och prata med min pojkvän tills halv 4 inatt, och herregud vad trött jag var jag väl somna. 
Ögonen var inte riktigt med mig under sentimmarna, haha. 

Men nu är jag iallafall vaken igen, dock inte utvilad utan mest trött.. haha. 

Ska strax hoppa in i en dusch och försöka piggna till lite och sen ska jag äta frukost. 

I eftermiddag ska jag hem till Johanna och då ska vi boka vår Kosresa till sommaren!!
Ska bli hur skönt som helst och få komma iväg faktiskt.. det behöver man :)

Förresten, jag såg innan att antalet besökare har gått upp här i bloggen igen! :D Så kul!
Blir bara glad av att folk vill läsa om mig, haha. 

menmen.. nu kallar duschen! Vi hörs ikväll eller imorgon peeps.


Kommentarer
Postat av: malle

jag kollar varje dag hehe

2011-02-21 @ 17:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback