Hemma i Norge igen.

Tjenixen! 

Nu är jag hemma i Norge igen och det känns jätteskönt! :)

Igår när jag kom hem hann jag bara innanför dörren tills jag upptäckte en massa lappar med vägbeskrivning som jag skulle gå efter.. Lät kul, så jag gjorde självklart det :D 

Till slut fann jag ett presentkort liggandes på sängen från mitt hjärta! 
Presentkortet innehöll massage! SÅ HÄÄRLIGT :D 

Sedan när han kom hem så mös vi bara och pratade om dagarna jag vatt i Sverige o så :) 

Därefter gick vi ner och handlade lite mat och så! :)
Sedan lagade vi mat och då blev det kyckligfilé,potatisgratäng och grönsallad.. MUMS! 
Vi öppnade även en flaska vin, som även var supergott! Godaste någonsin! 
Ska nog gå ner till byn idag och se om jag hittar de igen, lala.

Så kvällen tillbringa vi i soffan och såg Rögle vs Redhawks..
Och ja, vad ska jag säga.. matchen var Redhawks, HELT och hållet! 
Så jävla less man blir när en pass viktig match ska behöva avgöras på straffar! usch.. 
Menmen, hoppet ligger hos Mora ikväll.. dom MÅSTE förlora!! 

Sen efter jag deppat lite så spelade jag och Bernt lite kort, treevligt fredagsnöje ju! :)

Somnade gott i hans famn runt 1 tiden, älskar och somna där..
det har jag veerkligen saknat! ♥

& idag då, jag vaknade för typ 1 timme sen när Bernt stack till jobb..
Det är sjukt, men jag kan inte somna om när han åker och jobbar.. typiskt! :( 

menmen.. så idag ska jag städa lägenheten och sådär. 
Sen ikväll kommer tjejerna hit på lite inflyttningsförfest innan vi drar ut! :D 
Kommer bli hur trevligt som helst är jag övertygad om! :D 

Men nu måste jag äta lite frukost känner jag.. vi hörs senare eller imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback