Gårdagen satte sina spår..

Hejhej. 

Ja, rubriken för detta inlägg är SJUKT passande! :D 

Kvällen igår började med att Eyrun kom hit, därefter började tjejerna bara droppa in! :)

Det bjöds på goda muffins ala Kristine, WAMMI! :D Och en massa god drika och fin musik!

Det var en riktig "tjejig" förfest vi hade, massa old school som Spice Girls osv :D 
Riktigt kul hade vi iallafall! 

Vid 12 tiden stack vi ner till byn och in på Twist och dansa litta! :) 
Därefter försvann typ alla och jag hitta min alldeles för nyktra pojkvän :D 

& ja, han var nykter jämnfört med mig, haha herre jesus! 
Jag må ha liten kropp men jag tåler hyffsat mycket ändå :D 

Så det slutade med att vi gick och köpte kebab på Nellys och sedan gick vi hem. 

Behöver jag säga att jag var både trött, sliten, full och trött igen när vi landa hemma!? haha. 

Jag somnade innan jag hann lägga huvudet på sängen mer eller mindre, haha. 
Men tacka gud för vilken underbar kväll, längesen jag hade så kul! :D 

Så tusen tack tjejer, för kvällen och för presenten!! :) Blev superglad! 

& idag har jag tillbringat mestadels av min tid på soffan.. haha, bakis!? JOTACK!

men under kvällens gång har jag iallafall blivit mig själv igen :) 

Nu ska jag dock hoppa i säng för jag är dödstrött! Men vi hörs imorgon mina vänner. :)



Kommentarer
Postat av: jennifer

ja tack så hemskt mkt för tanken! :) det hade varit så himla kul med en lgh som blev vår gemensamma från början. hur går det förresten i er nya? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback