Dagarna bara rullar förbi.

Tjingeling!

Jesus vad min statistik har gått upp dom senaste dagarna, gud vad kul! :D 
Välkomna kan jag ju säga till alla nya läsare, good to have you guys omboard! 

Iallafall, dagarna bara rullar förbi fortare än kvikt kan jag meddela :)

Igår tog jag mig en tur in till stan och träffa Caroline & Sara på en fika.
Så himla mysigt, vi lyckas alltid bara sitta och prata en massa timmar.. så mysigt! ♥

Sedan åkte jag vidare till Mamma på hennes jobb och därefter körde vi till Ikea och åt! :D

Kort därefter mötte jag upp Johanna, Petra och Emelie
Blev shopping såklart, ingen klarar väl någonsin av att komma tomhänt ur Ikea.. lala! 

Sedan körde vi till Citycross för Johanna & Emelie som numera är ett gift par skulle handla mat. 
Vi lyckades även handla massvis av grönsaker och andra godheter ;) 
Öppna även en flaska vin och lite vin på en Onsdag sitter aldrig fel!? 

Väl hemkomna till Johanna & Emelie så såg vi film, Confessions och den var faktiskt riktigt bra :)

Strax efter 23 körde jag och Petra hem och när jag landa i min säng var jag lagom trött. 
Däckade ungefär på två röda skulle jag kunna påstå med handen på hjärtat, haha!

& idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, jag har faktiskt latat mig ordentligt idag :D 

Just nu sitter jag dock och pratar med min älskling, han är så fin! Jag saknar honom faktiskt ♥

Ser dock fram emot helgen riktigt mycket :D 
På fredag ska jag och tjejerna boka vår resa till sommaren, det bär av till Grekland, Kos! :D 
& på lördag blir de först födelsedagsmiddag/fest hos Jennifer ♥ sedan utgång, wiho!

menmen.. nu ska jag faktiskt borsta tänderna och alldeles strax krypa under täcket. :) 

Nattinatti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback