Badass update, I know.

Tjingeling!

Mja, jag kan inte mer än hålla med om att uppdateringen har fått lida REJÄLT nu när flytten har pågått o så.. har varit minst sagt väldigt mycket o göra! :) 

Hur som helst, jobbade hela fredagen och så.. slutade kl 17, sen var det direkt hem och packa de sista..
När jag kom hem hade redan Bernt och hans pappa flyttat rätt mycket.. :)

Men iallafall flytten pågick heela kvällen och natten.. puh! 
Men det kändes underbart och få sova i den nya lägenheten på fredagkvällen.. hehe! 

Under lördagen packade vi upp och började fixa lite i lägenheten, blir så fint så! 

Därefter tog vi en paus och ner till byn och tog oss en liten shoppingrunda.. hehe!
Man måste ju få unna sig något efter allt slit.. ellerhur!? ;) 

Därefter begav vi oss hem igen och slocka typ, i 2 timmar.. haha, snacka om trötta!? 
Hur som helst.. sen började min jäkla smärta sätta igång igen.. :( Så jäkla trist!!

Jag missade såklart Eivinds supriseparty men folket hade iallafall kul, vilket var bra!
Och Eivind hade blivit jätteglad, vilket också är super bra! :D hehe. 

Sen i Söndags åkte jag och Bernt samt hans mamma ner till vår gamla lägenhet o städa den. 
Så dom nya ägarna skulle bli nöjda! :) 

Annars då.. i veckan har jag varit rundor i stan med Bernts mamma, Merete!
Vi har handlat massvis med saker till lägenheten.. b.la SUPERFINA gardiner! :D Så jääkla nöjd!! 

& idag har jag och min babe varit och handlade mat för en hel månad framöver.. hehe!
Samt andra fina saker som behövdes till lägenheten! 
Man börjar äntligen känna att allt börjar falla på plats här.. sååå härligt! :) 

Och nu har jag precis satt igång diskmaskinen efter vår middag och Bernt är nere i hallen. 

Ska snart hänga upp lite tvätt och sådär.. blir en lugn kväll! 

Sedan nästa Torsdag, ska jag följa med Bernts syster Kathrine och sjunga med henne på hennes kör!
Ska bli väldigt spännande! :) Längesen man sjöng i kör nu.. så jag är spänd!! 

& nästa helg kommer söstra mi och hennes andra halva Benny hit och ska tillbringa helgen här.. mys! :) 
Massa god mat och massa god dricka ska de bjudas på! :D Niiice! 

menmen.. nu har de skett en liten update iallafall.. hoppas ni mår bra där ute! 
Och JÄKLAR vad bra att Kenza vann sitt pris igår på finest awards, hon förtjäna det!! :) 

Men anyway.... see ya! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback