Myspys!

Tjena! :)

Igår så kom Marlene hit vid 1 tiden och efter jag duschat och fixat mig lite körde vi ner till byn.

Åt en god lunch på La Baugette och sen gick vi bara runt lite och mös :)

Efter några timmars mys gick jag ner och hämta Bernt efter han slutat och sen gick vi hem.

Jag hann komma hem, lägga mig på soffan med Molly liggandes på mitt bröst sen somna jag och även hon för den delen... haha! Men det var myyys! 
 
Sov i drygt en timme sedan var det dags för mig och Bernt och ge oss iväg.

Vi skulle ner till Stjernehallen och se Stjernen spela en träningsmatch. :)

Matchen i sig var helt ok, men dessvärre sluta matchen med förlust.. 2-3 :/
Tur det bara var en träningsmatch då! :P

& idag har jag faktiskt inte gjort någonting.. sjukt lat, jag vet! :p
Ellerja, jag har sökt några jobb idag så håll tummar o tår! :)

Nästa helg åker jag ner till Skåne en tur igen! :D
Mina systerbarn saknar Molly och så, så de ska bli mysigt att träffa dom igen. ♥

& på lördag ska jag passa Linnea igen!! :D
Jag saknar henne jättemycket så på lördag ska vi mysa en massor!!

Nu ska jag ta och skära upp lite sallad åt mig och se ett avsnitt av The Hills :)

Vi höörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback