Lördagkväll.

Hallåja!

Dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket, därav ingen uppdatering.

Igår var vi bjuda på avskedsfest hos Elin som ska ut och resa men dit ville vi inte ta Molly, med massor av människor och hög musik, ville heller inte lämna henne ensam hemma så pass många timmar själv så jag valde helt enkelt att stanna hemma.

Hade en riktigt mysig kväll här för mig själv med en popcornpåse, Molly ♥ och The Hills.

Idag vaknade vi runt halv nio, och då gick Bernt ut med Molly och sedan låg vi och fundera på vad vi skulle hitta på idag då Bernt också var ledig! :)

Efter många om och men valde vi att gå en tur hem till Bernts farmor och hälsa på. :)
Blev en fika där och sådär, sen fick jag även ett fint silverarmband av henne!!
Jag blev såklart jäätteglad!! :D hehe.

& nu har vi precis ätit middag; kyckling, pommes, beasås och sallad.. vår favvis! :D hehe!

Nu ska vi snart se film och bara mysa resten av lördagskvällen.

Imorgon ska vi nog träffa Robin&Marlene igen, :) myys!

Sen i veckan ska jag ta turen till Sverige tror jag.. vi får se :)

Ha en fortsatt fin kväll iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback