Jag har blivit moster!!!

Heeii!

Först och främst måste jag säga GRATTIS igen till min fina syster,
som inatt födde sin otroligt fina dotter Novalee! ♥ ♥

Till gårdagen då.. Linnea kom hit vid halv nio, min söta prinsessa!
Så himla mysigt att få ha henne här igen.. man har verkligen saknat henne!

Så vi tillbringa dagen igår till att gå till lekplats, gå en runda i byn och bara mysa.
& vilken tur vi hade med vädret, det var ju heelt underbart igår.. hihi.

Sen igårkväll stack min man iväg på en lagfest med sitt fotbollslag.
Så jag tillbringa kvällen i telefonen nervös för min systers skull... hehe! :)

Men sen fick jag ett ryck, snabbt som attan gjorde jag mig iordning,
och mötte upp Bernt och hans lag ;) och drog vidare ner till byn. :)

& det slog mig igår att jag är fan för gammal för det!
Jag kan inte förklara hur många slampor till tjejer vi såg igår med klänningar som inte ens var så pass långa så dom täckte rumpan.. det var skrämmande... stackars föräldrar till dessa tjejerna...
Anyway, men jag hade det iallafall kul med Bernt och hans lag.. hehe! ;)

& idag då.. har faktiskt inga planer what så ever.. ganska skönt faktiskt.

Bernt ska snart iväg på ett möte nere i Stjernehallen så jag ska väl bara ligga kvar i soffan... ;)

menmen.. nu ska jag göra lite sallad och få i mig lite lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback