Hos syster.

Tjenis!

Nu är man på plats i Vinslöv hos min syster och hennes familj. :)

Blev hämtad av min svåger när jag kom till Hässleholm strax innan åtta igårkväll.
Sen blev det kina/thai och allt i allo mat och sedan bara slapp & mys resten av kvällen.

Min syster och hennes man fick även sin bröllopspresent igår som min fina vän Marlene gjort.
Det var ett bröllopsalbum som var så hiiimla vackert!!
Dom kunde inte blivit mer nöjda för presenten. :)

Idag har det inte hänt allt för mycket, vilket är riktigt skönt.
Min syster är barnvakt åt sin guddotter idag på tre månader så det bli myycket bebismys.. :)
Bebisen har precis somnat i min famn så nu har jag fått min dos av mys idag. :D

Igårkväll låg jag och fundera på min familj, på hur stor och stark kärleken till dom är.

Mina numera fyra fantastiska systerbarn, det finns ingen som kan mäta sig med dom! ♥
Mina systrar, mina förebilder.. words are not enough! ♥
Och mina fina föräldrar, det finns alltid en famn att luta sig tillbaka i.. dom är helt enkelt bäst! ♥

Ja.. kanske blev lite känsligt här nu, men så får det vara :)

Nu ska jag bli lite social här så vi hörs senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback