Underbar helg.

Hejsan. 

Helgen som har passerat har varit väldigt mysig.
Har ju haft besök av mina fina föräldrar & "plastpappa"  :) 

Dom dök upp runt halv 3 tiden i fredagseftermiddag, strax innan Bernt var tvungen att åka och jobba. 

Men vi tillbringade eftermiddagen hemma hos oss och bara upd. varandra.
Sedan kom även svärfar, Lars-Erik och sa hej en stund.. jättetrevligt. :)

Klockan 20 hade jag bokat bord nere på mitt jobb så Bernt mötte oss där nere när han hade slutat. 
Tillbringa några timmar där och bara hade det allmänt trevligt :) 

I lördagsmorse skulle jag ha Linnea så hon kom hit vid halv 9 tiden. 
Charma isönder alla här hemma och trivdes som fisken i vattnet :) 

Under förmiddagen tog vi oss en tur ner till byn.
PappaHans gick för sig själva så dom satte sig på en uteservering och tog en pils,
medans jag, Mamma och Linnea shoppa och fikade lite :) MYS!

Sedan vid 15 tiden landa vi hemma igen och sedan blev Linnea hämtad halv 4. :) 

Under eftermiddagen var Bernt, Pappa och Hans även på fotboll. 
Såg Fredrikstad första hemmamatch för säsongen :) 
Så medans dom gjorde det gick jag och Mamma och handla lite mat o så. 

Sedan när karlarna kom hem från matchen så hann dom precis landa innan vi skulle iväg.
Hade fått order om att boka bord nere på jobb även på lördagskvällen så dit stack vi. 

Maten var självklart lika god som vanligt och det KRYLLA med folk pga matchen.
Men det är bara till o vänja sig I guess! :) Kommer jobba många matcher i år så. 

& i söndags vakna alla med tuppen förutom Bernt.. min lilla late man! :)
Vi åt en god frukost och sedan var det dags för folket att bege sig hemåt igen :( 
Att det aldrig ska bli "lättare" och se när folk hemifrån åker härifrån.. usch! 
Men som tur är så träffar jag dom om 3 veckor igen då jag ska ner till Skåne! Wiho!

Så under söndagen gjorde jag och Bernt inget speciellt alls. Latade oss mest i soffan :) 

Ellerja, Bernt var iallafall ganska duktig och stack ivæg och spela innebandy i 3 timmar. :p 
Jag o andra sidan, not so mutch! hehe

Dom senaste dagarna har jag haft en sån sjuk värk i min rygg, helt sinnes asså.
Jag har knappt kunnat stå, ligga, gå eller sitta. 
Men idag slår nog allt, kan inte göra något.. har så jävla ONT! :( fan asså!
Blir det inte bättre snart får jag gå till en sjukgymnast o checka läget. :/ 

Btw, äntlign åkte den jävla vanessa ut bigbrother igår. 
Det var inte en dag før tidigt kan jag känna!!!!

Men iallafall, nu ska jag avrunda här och börja på maten. 
Idag blir det pyttipanna, enkelt och gott. :) 

Vi hörs imorgon mina vänner. 

Har även varit kass på att ta nya bilder så nedan kommer en ny iallafall. 
Den är från i lördags innan vi skulle sticka ner på resturangen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback