Pain är bara förnamnet.

Hejhopp! 

Idag har jag varit ganska flitig :) 

Har tvättat, städat och varit ute och gått en runda.. Härligt!
Rundan blev dock inte alldeles för lång med tanke på min rygg :(

Som pricken över iet så har jag även fått en fruktansvärd mensvärk nu också. 
Jag brukar få det strax innan mensen sätts igång.. usch! :/ 

Nu ska jag snart sätta igång med maten så den e klar tills Bernt kommer hem om en timme :)

Annars då, Linnea kommer imorgon & på Torsdag och sen får vi se vad helgen bjuder på. 
Kan bli utgång? Kan bli hemmahelg pga ryggen samt magen? Vi får se :) 

Men nu ska jag ta mig en dusch och sedan sätta igång med maten somsagt. 



Kommentarer
Postat av: Tess

ja det är ju en jävla tur du inte brukar få det efteråt!! ..... mupp....

2011-04-05 @ 20:18:51
Postat av: Pernilla

mupp kan du va sjölv!!!! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback