Ny vecka.

Hej! :)

Idag vaknade jag vid 10 tiden, lagom utvilad.

Gick upp och ordna lite frukost åt mig och Bernt sen såg vi bara på lite tv.

Bernt stack sedan vidare till jobbet och jag fortsatte att lata mig. hehe! :)

Nu har jag precis pratat klart med min fina syster i telefon.
Hon är en helt fantastisk människa.. vad skulle jag gjort utan dig?! Söstra mi! ♥

På tal om fina systrar så har även min andra gravida syster varit och hört på bebbens hjärtljud idag.
Längtar tills hon blir så stor och fin.. hihi!

Nu ska jag iallafall se gårdagens avsnitt av bigbrother tror jag och äta lite.

Vi hörs mina vänner och jag lovar att uppdateringen ska bli bättre :)


Kommentarer
Postat av: Malin

du är också fin älskade syster. <3

2011-04-12 @ 17:25:09
Postat av: jennifer

ja, hon är så jävla söt! Var man inte sugen tidigare så blir man, har inte ni blivit sugna på bebis? :)

Postat av: Pernilla

Ja, precis!! Jo, vi e sugna.. vem vet vad som hænder i framtiden... hehe! :) Ni då? Eller ni koncentrerar er på den nya criben først kanske? :)

2011-04-13 @ 13:05:19
URL: http://lillanillas.blogg.se/
Postat av: jennifer

jo vi har faktiskt försökt ett tag och hunnit med utredning o grejer.. tyvärr funkar det inte för våran del på den naturliga vägen :( så till hösten börjar vår långa kamp med ivf.. men men tur den hjälpen finns :)

2011-04-13 @ 21:04:44
URL: http://cutenose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback