Full fart!

Hejsan.

Hann aldrig uppdatera igår, dagen var kaos! :p

Först tog jag och Bernt oss en sovmorgon.. lala, vi vaknade inte förrens typ 12.. hehe! :) 

Sedan käkade vi frukost och gjorde vid o vårt nya kök som blev SJUKT fint! :D hihi. 

Sedan vid 1 tiden ringde dom från Adecco och fråga om jag ville jobba ett par timmar så det gjorde jag! :) 

När jag sen kom hem vid halv 6 tiden så tog jag det bara jäkligt lungt.. hann även tvätta lite! 

Vid 8 tiden kom Bernt hem från jobb igen och då ställde vi oss och gjorde middag, snabbt och gott :D 

Tillbringa sedan några timmar i soffan framför tvn och datorn med honom ♥
Hade stenkoll på premiärmatchen mellan Redhawks och Oskarshamn! 
Jääkligt skönt att Malmö tog tre poäng rätt från början och Rögle tog enbart 1.. hehe! ;) 

Har precis haft terapisamtal med min bästis Caroline ♥
Hon är världens bästa och jag saknar henne sinnessjukt mycket!!! :( 

Nu ska jag iallafall börja städa lite här och sen hoppa in i duschen :) Hoppas ni får en fin dag!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback