Bloggpaus.

Hallooo. :) 

Jag har tagit mig en rejäl bloggpaus på någon vecka nu och det var faktiskt väldigt skönt! :) hehe. 

Under dessa veckorna så har jag hunnit med mycket; 
Jag har varit i Malmö och hälsat på, umgåts mycket med Bernt ♥, träffat vännerna här i Norge samt haft en ordentlig familjedag med Bernts familj. :) Så himla mysigt!

Nu har jag snart bott i Norge i två månader och jag trivs verkligen hur bra som helst! :) 

Jag har en fantastisk sambo, fått fina vänner och jobbat har jag även gjort.. skönt att ha fått in en fot iaf! :) 

När jag var i Malmö förra veckan passade jag även på o rösta.. trots att jag knappt orkar lägga någon kraft på det!
Visst, det är väldigt viktig för min egen och mina medmänniskors framtid men enligt mig är det bara slöseri på tid. 
Sakerna vi hoppas och vill uppnå och även hoppas partiet vi röstar på vill uppnå inträffar så sällan. 
Partiledarna sitter säkert och super skallen av sig om dom " vunnit " haha, nej.. skämt o sido.. men ni fattar! 

Annars då, jag och Bernt har planer nästintill varje helg nu under hösten.. haha, crazy days minst sagt! 

Den kommande helgen blir det väl lite sambomys samt lite utgång skulle jag tro! :) 
Helgen därefter är det 23 årsfest x4, haha.. DET kommer bli galet :D 
Men jag ser dock fram emot det hur mycket som helst.. ska bli jättekul! :D 

& imorgon mina vänner, vet ni vad som händer då!? ;) HOCKEYPREMIÄÄÄRRR!!! äntligen liksom! :D 

Jag åker först ner och tittar på hockey den 9 oktober då Malmö möter Rögle hemma.. OHYEEAH! :D 
Kan det bli mer annat än galet!? Hell no! Alla är supertaggade till max hör jag.. GOTT SNACK! 

menmen.. nu har ni fått er en liten update iallafall :) Ska försöka skärpa mig nu.. lovar! :) 

Hoppas ni får en fin dag, nu ska jag gå och springa en runda vilket ska bli naajs! :)
För sen i eftermiddag kommer en snickare hit och ska snickra ihop vårt nya kök, WIHO! :D 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback