SKÅÅÅNELAND!

Hallåja!

Nu är jag på plats i Skåne, wiho! :D 

Igår, jobbade jag hela dagen.. riktigt kul faktiskt! :) Trivs superbra! 

& imorse, strax efter 8 tog jag tåget och landa i Skåne runt halv 2 då min syster hämta mig! ♥
Vi gick och handla lite mat och sådär och sen gick vi och hämtade mina fina systerbarn på skolan.
När vi sen kom hem till min syster så fikade vi lite och sen såg jag på film med min systerson! :D 
Vi såg Lejonkungen, så myys! 

Och nu sitter jag här och bloggar medans min syster lagar mat, min favvo; hennes egen köttfärsås!!!! :D 

Sen ikväll blir det bara massa mys och så, ska även se matchen mellan Malmö vs Leksand.. KOM IGEN!!

& imorgon, ska jag bara mysa med min syster under dagen och sen ska vi ner till våra föräldrar för att fira mamma och moa som fyllt år! :) 
Och på kvällen ska jag träffa tjejerna och se Idol och mysa.. ska bli naaaajs! :) 

Men nu ska jag duka till mat här.. vi höres :) Bloggar mer imorgon! 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback