Måndag.

Tjingeling! 

Nu är denna måndagen snart passerad och dagen har gått sjukt snabbt, ellerhur!? :D 

Anyway, idag har jag jobbat som vanligt och efter jobb stack jag inom affären och handla maten tills ikväll som jag snart ska ta itu med! :) 

Sen imorgon ska jag också jobba och sen på Onsdag åker jag till Skåne!! :D wiho! Ska bli mysigt! ♥
Ska första in en tur till Vinslöv o stanna där en eller två dagar och sen blir det att bege sig till Malmö! 

Och påtal om Skåne så vann ju Malmö FF SMGULD igår.. herre min gud vilken stämning det måste varit!! :D 
Men riktigt kul att dom lyckades iallafall! :) 

menmen.. kvällens planer är inte många, ska tvätta en del av kläderna jag ska ha med mig till Skåne. 
Sen skulle Martin komma förbi en stund har jag för mig Bernt sa.. hehe! :) 

Menmen.. ha en trevlig måndagkväll mina läsare! 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback