Fredag!!

Heeejj!

Idag är det Fredag och jag är taggad för party! :D 

Igår så tillbringade jag hela dagen med min syster, vi var i Hässleholm o shoppa lite och sen hade vi en myskväll! <3 

Imorse vaknade vi tiidigt eftersom vi skulle iväg o lämna barnen på skolan och sådär och sen skulle jag bege mig in till malmö och träffa Sofia på en fika klockan tio! :) 

Vi satt där och babbla på i nästan tre timmar, men de var de värt.. jättemysigt o träffa dig igen stumpan! :) 

& nu är jag hemma hos mina föräldrar i Oxie, har precis duschat och fixat mig lite :)
Ska snart hem till Caroline och fortsätta, äta god middag och dricka gott vin och sedan bege oss vidare till malmö arena!

Ikväll är det hockey, ellerja.. hockey o hockey, det återstår väl o se! 
Men hur som helst, så ska vi iallafall ut o slå klackarna i taket efteråt! :D Är taagggaad!! 
Längesen jag och min bästis gjorde något själva, så de ska bli extra mysigt! ♥

menmen.. nu ät nog plattången klar här så vi hörs imorgon! :) lala. Ha en fin fredag!!

/ Lillanilla.







Kommentarer
Postat av: Amis

fin blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback