Back on track.

Hejhej. 

Nu har det gått ännu en tid sen jag skrev sist men jag har haft lite att ta itu med så att säga. 

Just nu är jag i Sverige och umgås med vännerna, det är otroligt mysigt! :)

I lördags var vi på Törringe lund och dansade kasedans till Lasse Stefanz! ;) Riktigt roligt var det. 
Har redan planerat in ytterliggare datum med tjejerna inför januari & mars! ;) hehe! 

& igår, tog jag en runda i stan med caroline & sara.. vi handlade julklappar och fikade! :) Jättemys! ♥
Sedan tillbringa jag kvällen med att mysa med världens bästa johanna! ♥

Idag då, siste dagan av novembermånad.. det är helt sinnes! 
Men jag är klar med alla julklappar och det är så jäkla skönt! :D 

Senare i eftermiddag ska jag in till stan och träffa johanna och jenny på en kaffe, myspys!

Måste bara passa på att påpeka att Malmö Redhawks spelade bortaderby i Ängelholm i lördags och åkte på dooktigt med stryk! Det var något jag inte var förberedd på kan jag gott erkänna.. men så jääävla trist! 
Som tur var så tog MIF 4 viktiga poäng borta i Mora igårkväll och jag hoppas på 3 nya imorgon mot Örebro!

Men jag lovar att jag ska verkligen försöka att börja blogga ordentligt! :) 
Kanske hjälper om jag skaffar mig en finare blogg? hm.. någon som kan hjälpa mig med en fin header? :)

Nu ska jag iallafall slänga mig i duschen, sen fixa något och äta. Men vi hörs, skriver kanske ikväll igen! :)

/ Lillanilla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback