Toooorsdag.

Tjenare.

Idag är det torsdag och igår uteblev det en uppdatering.. hade mycket o tänka på så. 

Hur som helst, igår var jag i skolan under dagen.. fick veta att jag har endast 4 kurser kvar och jag har själv satt min deadline 1 månad innan mitt officiela slutdatum! :D Så nu får vi hålla alla tummar att jag klarar det!!

Sedan åkte jag hem och bara tog det lugnt.. riktigt skönt.
Och sen igårkväll träna jag fotboll.. och VILKEN sick träning :( mina ben är minst sagt döda idag!!

Men iaf, sen under småtimmarna hände det lite saker som fick mig att må dåligt och fälla ett hundratals tårar..
Menja, det löste sig till slut.. Tack Bernt, du är allt för mig! & Tack Nina, du är verkligen så himla go! ♥

& idag, har jag varit ledig från studier och jobb.. så jääkla skönt :D 
Så jag har sovit ut rätt länge idag och bara vilat mig.. hihi!

Sen ikväll har jag varit på lillatorg och tagit en fika med världens bästa Johanna

& nu är hemma igen.. fick nyss reda på min födelsedagspresent av Bernt.. HERRE MIN GUD! 
Vi ska åka till Kreta i 1 vecka, bara han och jag.. jag längtar verkligen ihjäl mig!! 
19 - 26 augusti lär bestå av sol, bad och bara en massa massa mys!!!! ♥
Snacka om att jag har världens bästa pojkvän or what!? :D

Nu sitter jag iallafall här och bara tar det lugnt.. ska snart hoppa i säng tror jag. 
Ska jobba imorgon också, skönt att komma ifrån allt pluggande lite :) 
Sen imorgonkväll blir det filmmys med Johanna, gyyyttt! 

Menmen.. nu ska jag fortsätta vara social på msn.. ha en fortsatt bra torsdagskväll mina vänner. 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback