Studiebesök på BRIS.

Tjoho!

Idag ringde min klocka halv 10.. då gick jag upp och hoppa in i duschen. 
Därefter gjorde jag vid en god frukost och lite te.. waammi!

Därefter åkte jag in till stan och mötte upp Mia och Anneli på en lunch. 
Sedan begav vi oss vidare mot BRIS där vi mötte upp resten av vår klass.

Satt på en föreläsning där i ca 2 timmar och det var verkligen så himla intressant!
Jag satt där och kunde inte sluta tänka på alla barn och ungdomar i vårt samhälle som har det så svårt.
Det var verkligen fruktansvärt att få höra vad föräldrar eller släktingar rent utav gör mot barn..

Nej usch!! Men somsagt, det var väldigt intressant och får ni chansen att gå dit på ett studiebesök.. DO IT!
Ni lär knappast ångra er, det kan jag garantera er! :) 

Sedan begav jag mig hemåt.. var väl hemma vid halv 4 eller något.

Åt lite knäckebröd och sedan satte jag mig ner och läste igenom min bok;
" Förskola, skola och fritidshem " och sen gjorde jag färdigt mina uppgifter för denna veckan.

Riktigt skönt nu när denna veckans arbete är gjort :) 
Dock ska jag faktiskt börja läsa boken om Hälsopedagogik inför nästa veckan.. lika bra ju!

& nu har jag precis kollat klart på mina tisdagsprogram i vanlig ordning.. DH och cougertown!

Nu ska jag fortsätta vara social på msn medans min säsong av one tree hill är färdig, wiho!

Menmen.. ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner :) 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback