Party i Kämpinge.

Hejsan.

Igår gjorde jag inget speciellt under dagen fram tills syrran och hennes familj kom på besök. :)

Det blev lite garderobsrensade och sådär, sen duscha jag och fixade mig och sådär. 

Vid halv 6 tiden stack jag hem till Johanna där Petra även befann sig. :)
Blev en liten cider där och sedan kom Jennifer och hämtade oss. 

Därefter begav vi oss vidare hem till henne och där drack vi skumpa och annat gott. ;)

Lite senare anslöt även Caroline och sådär.. riktigt mysigt med mina fina tjejer ♥

Vid halv 9 tog vi vår taxi ut till kämpinge och vidare hem till Ahlin på party!
Och party blev det kan vi säga.. haha!

Det var väldigt kul att träffa alla hockeygrabbar som man inte ananrs träffar varje dag. :)

Så tack Ahlin, för en jättetrevlig men framför allt rolig kväll! :D

En sak slog mig dock under denna kväll.. personen jag var för 2-3 år sen, den existerar inte längre.
Och det kan folk se på gott och ont men för mig är det bara positivt. 
Jag är väldigt glad att jag är den personen jag är idag, och det är jag tack vare min familj och mina vänner.

Vid 1 tiden landa jag hemma i min säng då jag tappa lusten att följa med tjejerna vidare på stan..
Menmen, så kan det faktiskt bli ibland.

Istället åkte jag hem och sov i 12 timmar och vaknade upp idag och var väldigt utvilad.. :D 

Så idag har jag pluggat rejält mycket, vilken nörd jag är kan folk tro.. men icke!
Jag är bara väldigt insatt att bli klar. :) 

Nu, ska jag dock avrunda och ringa min pojkvän och berätta hur bra han är! ♥

Sov så gott mina vänner.

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback