Långledigt.

Tjingeling!

Igår, gjorde jag inte speciellt mycket under dagen.. tog det mest lugnt. :)

Sedan åkte jag och storhandla med mami och sådär bara.

Vi åt taccos och det var suuupergott :D lala. 

Senare kom Johanna hit så satte vi oss o drack vin o åt lite narturgodis samt spela spel.
Jättemysigt verkligen :) 

Vid 1 eller något, satte vi oss o såg skräckfilm.. jag trodde jag skulle dö, menja! :D 

Sen däcka vi gott i min säng vid 3 typ.

& idag vaknade vi vid 11 typ.. sen gick vi upp och åt frulle o sådär :)

Därefter färga Johanna mitt hår, lite mörkare och lite finare.. :) lala. 

& nu har jag precis gjort mig klar, vi ska snart till Johanna och sen vidare till Jennifer :)

menmen.. nu avrundar jag, skriver nog mer ikväll.. vi hööörs!

/ Lillanilla.



Kommentarer
Postat av: mollan

jättefint kort :) Vad blev det för skräckfilm?



Puss syrran

2010-05-14 @ 01:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback