Kört totalt fast.

Hejsan. 

Hur mår ni? Hoppas ni mår bra för det gör verkligen jag :)

Stormtrivs här i Norge hos min pojkvän. Vi har det så himla bra om dagarna ♥

Igårkväll när han kom hem från jobb gick vi ner och handla lite mat bara.. I ÖSREGNET!!
Haha, romantik på hög nivå va? :D När vi kom hem var vi mer eller mindre dygnsura.. höhö. 

Så vi bytade om och sedan börja vi laga mat.. Spagetti och köttfärsås, SÅ GOOTT! :D

Därefter var vi vääldigt trötta så vi gick in o la oss i sängen i en timme, hehe! 
Alltid lika skönt med en powernap ju!? :D

Sedan under kvällen spela vi bara massa spel, åt onyttigheter och mös rejält mycket.
Det finns verkligen ingen som har fått mig att må så bra som jag gör med dig varje dag Bernt ♥
Du är verkligen allt för mig, idag, imorgon och för alltid! 

& idag, vaknade vi strax innan elva.. lagom slitna då vi satt uppe och prata till klockan var 3 inatt.. hehe!

Menmen, vi gick upp och fixade lite frukost och sådär och sen har vi bara tagit det jäääkligt lugnt :)
Kollat på tv och bara slappat helt enkelt. 

Nu, sitter jag dock här ensam i lägenheten.. Bernt är och jobbar till 20 ikväll :( 
Så jag försökte passa på att plugga lite hälsopedagogik.. MEN ICKE!

Jag har nog kört så mycket fast som man möjligen kan göra! :( 
Förstår frågorna jag skall svara på men finner inte svaren eller så kan jag inte få ner svaren i mina egna ord. 
Fan fan fan och FAN. Jag avskyr när jag kör fast såhär för det påverkar inte bara mig utan mitt arbete!!

Aja, jag ska fixa något och äta nu och sen ska jag sätta igång igen och förhoppningsvis klarar jag det då!!

Annars ikväll skall vi upp till grannarna på lite pizza och öl! :D Det ska bli jäkligt nice! 
Dom är så himla trevliga så det kommer säkert bli en väldigt mysig kväll :) 

Menmen.. lite mat var det ja! Hoppas ni njuter av det fina vädret i Malmö.. sol sol sol! :D 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback