I Norge.

Tjenare!

Imorse vaknade jag strax innan 8.. och snacka om att jag var trött :(
Gick ändå o la mig hyffsat tidigt igår, men sen kunde jag självklart inte somna förrens vid 1.. :( 

Menmen, jag hoppa in i duschen imorse och fixade till mig lite sen körde Mamma mig ner till bussen.
Där jag sedan tog bussen till Norge halv tio! 

Efter lite förseningar pga idioter som blev tagna i tullen så hoppa jag av bussen i Norge klockan 16. 
Där min älskling stod o vänta på mig och snacka om att det var helt underbart att se honom igen ♥

Nu har vi precis varit ute och gått en runda och köpt glass, muums! :D 

Och medans jag ligger på soffan ( som Bernt bad mig ) så håller han på att fixa taccos åt oss! 
Så himla gott det ska bli. 

Sedan blir massa mys och film ikväll.. bara jag och min älskling. I LOVE YOU BOOO ♥

menmen.. vi hörs imorgon :)

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback