Fredagsmys.

Tjenare!

Nu har ännu en vecka passerat och det är fredagkväll.. :)

Jobbat idag, och dagen gick sjukt snabbt.. :D hehe!
Min lärare har även varit på besök ute på förskolan idag och hon berättade även lite smådetaljer om min utbildning..
Hur tentorna har gått och allt och allt har gått skitbra sa hon!! Jag är så himla glad för det!! :)

Nu ikväll är jag bara hemma och har Fredagsmys med Mamma

Gummsi och Måsen kom även hit en stund innan.. Kul och se dem igen, så längesen.. :(
Men vi ska bli bättre på det nu när jag är i sverige så ofta.. hehe!

& nu sitter jag bara här och lyssnar på Malmös match.. my godness, idag är det vinna eller försvinna...
KOM IGEN NU MALMÖÖÖÖÖ!!!!!

Till en bra nyhet då.. Bernt har fått ledigt så han kommer ner den 26 och stannar tills den 5 april!!!
Lite mer än 1 vecka tillsammans har vi då.. fyfan vad underbart :D hihi. ÄLSKAR DIG MEST! ♥

Nu ska jag fortsätta här.. vi hörs! :)

/ Lillanilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback